Frequently Asked Questions

Frequently asked questions
Deze Academy is speciaal gemaakt voor jou als medewerker van Bram Ladage of Bram's Gourmet Frites. Hier gaan wij jou helpen om nóg beter te worden in je werk. Want er is toch niets leuker dan een klant die tevreden naar buiten loopt omdat JIJ hem of haar hebt geholpen? Het aankomende jaar gaan wij jullie trainen op het gebied van productkennis, klantgerichtheid en adviesverkoop. Want wanneer je deze combinatie van vaardigheden perfect weet te beheersen, sta je alle klanten goed te woord. In animaties, video’s en vlogs spijkeren we je aan alle kanten bij. De kennis pas je eenvoudig toe op de werkvloer én gebruik je voor de verschillende spelelementen binnen de app. Zo ga jij of gaat je team er vandoor met de meest te gekke prijzen. Verder is de Academy ook de plek waar je op de hoogte kunt blijven van het laatste nieuws en terecht kunt voor leuke (video)berichten!
Je kunt je wachtwoord aanpassen via de knop "Wachtwoord vergeten?". Deze kun je vinden wanneer je klikt op "Inloggen". Kom je er niet uit? Neem dan contact op met de helpdesk via de knop "Helpdesk".
Wanneer jouw vestiging niet in de lijst staat, neem dan contact op met de helpdesk via helpdesk@fanfactory.nl of 0318-493189. Zij nemen dan contact op met je manager.
Wanneer je buiten deze FAQ nog een vraag hebt kun je onderaan de website/app in de witte balk klikken op "Helpdesk". Stuur ons een berichtje en wij zullen altijd binnen 24 uur reageren zodat jij weer aan de slag kunt. Je kunt ook een mail sturen naar helpdesk@fanfactory.nl of bellen naar 0318-493189.
Je hebt een mail ontvangen vanuit Ladage Beheer waarmee je jouw account in Odoo kunt activeren. Heb je deze niet ontvangen? Kijk dan even goed in je spambox. Ook daar niet? Neem dan contact op met Ladage Beheer (het hoofdkantoor).
Kijk even goed in de spambox van jouw e-mailadres. Staat de mail daar niet tussen? Neem dan contact op met Ladage Beheer (het hoofdkantoor).
Wanneer je voor een andere vestiging gaat werken wil je natuurlijk niet dat al jouw hard verdiende punten verloren gaan. Dit hoeft ook niet! Stuur een berichtje naar de Helpdesk en wij zorgen ervoor dat je inclusief punten wordt overgezet naar de andere vestiging.
Wanneer je bent ingelogd op de Academy zie je bovenaan een navigatiebalk. Hierin staat ook het knopje "Profiel". Wanneer je hierop klikt zie je twee rode knoppen staan; één hiervan is "Aanpassen". Hier kun je je profielfoto, je wachtwoord en/of e-mailadres aanpassen.
Wanneer je bent ingelogd op de Academy zie je bovenaan een navigatiebalk. Hierin staat ook het knopje "Profiel". Wanneer je hierop klikt zie je twee grijze knoppen staan; één hiervan is "Uitloggen". Klik hierop en je bent uitgelogd.
Wanneer je klikt op "Quizzen" krijg je een overzicht van alle trainingen die voor jou van toepassing zijn. Hier zie je ook meteen welke Quizzen je al hebt gemaakt en welke je nog moet maken. Wanneer je klikt op "Quiz maken" ga je van start. Een Quizz kun je zo vaak doen als je wilt. Vervolgens maak je de quizvragen. Na afloopt zie je direct welke vragen je goed of fout had en waarom. Let op! De eerste score van de Quiz telt!
Per vraag die je goed beantwoord verdien je 10 punten. Dus heb je 10 vragen goed beantwoord? Dan verdien je in totaal 100 punten!
Foutjes maakt iedereen weleens, ook wij helaas. Maar zie jij een fout? Dan horen wij graag van jou waar de fout zit, want dan kunnen we dit heel snel aanpassen. Wij zorgen er dan ook voor dat jij de hoeveelheid punten krijgt die je verdient! Het moet natuurlijk wel eerlijk blijven.
Per maand maak je ongeveer 2 quizzen. Wil je precies weten wanneer deze online komen? Ga dan naar het "Menu" en klik op "Over de P2ATAT Academy". Open dan de tijdlijn en je ziet hier precies wanneer welke quiz live gaat.
Wanneer je klikt op "Winnen" kom je direct bij de teamranking terecht. Wanneer je naar beneden scrolt kun je klikken op “Bekijk persoonlijke ranking”. Hier zie je hoe jij presteert ten opzichte van de andere medewerkers van alle locaties.
In deze ranking zie je terug hoe jij scoort ten opzichte van de rest van de locaties. In het geel zie je waar jij staat in de ranking en daarboven zie je de nummer 1 t/m 5. Daar wil jij toch ook bij horen? Ook op basis van deze ranking worden coole prijzen uitgedeeld!
Ieder kwartaal is een nieuwe winperiode wat betekent dat na die periode alle scores weer op 0 worden gezet, dus een nieuwe ronde nieuwe kansen! Alleen de totaalscore zal door blijven lopen, zodat we aan het einde van het jaar zien wie de jaarwinnaar is.
Wanneer je klikt op "Berichten" zie je zowel je meldingen als chatberichten staan. Staat er een rood bolletje bij berichten? Dan betekend dit dat je een nieuw ongelezen bericht hebt ontvangen.
Meldingen zijn berichten die gestuurd worden vanuit het hoofdkantoor en vanuit je manager. Hier kun je zelf niet op reageren.
Via chatberichten kun je communiceren met al je collega’s uit jouw locatie. Let op! In alle chatgroepen zitten ook je managers en topmanagers, dus gebruik dit medium professioneel.
Als medewerker kun je zelf geen chatgroepen aanmaken, dit kan alleen je manager of het hoofdkantoor.
Je kunt een tekstberichten en video’s delen.
Dit komt waarschijnlijk door dat je dit hebt uitgeschakeld. Verander dit in de instellingen van je telefoon en lukt dit niet? Neem dan contact op met de Helpdesk.